استقلال موزیک ,

آهنگ های استقلال

استقلال موزیک ,

آهنگ های استقلال

رتبه الکسا چیست و چه کاربردی دارد؟

معتبر بودن یک وب‌سایت در بین تمامی وب‌سایت‌هایی که در حال فعالیت هستند، بسیار اهمیت دارد. این اعتبار وب‌سایت توسط؛ ترافیک زیاد، پایگاه داده طرفداران، لینک‌های پشتیبانی در سایت‌های دیگر و سئوی قوی شکل می‌گیرد. به‌دست آوردن رتبه الکسا نشانگر یک عملکرد بسیار خوب در بین تمامی سایت‌های ایرانی و خارجی است، و وب‌سایت شما را در رقابت با دیگران نگه می‌دارد.

داشتن رتبه الکسا یک معیار بسیار خوب برای سنجش محبوبیت وب‌سایت شما است. وب‌سایت الکسا alexa.com با اختصاص دادن عددی که رتبه شما را مشخص می‌کند میزان محبوبیت و جایگاه شما را در بین دیگر وب‌سایت‌ها مشخص می‌کند. افراد و برندهایی که قصد تبلیغ و یا خرید از شما را دارند در ابتدا به رتبه الکسا شما دقت می‌کنند و با توجه به آن برای شما درخواست خرید یا تبلیغات ارسال می‌کنند. با توجه به توضیحات بالا متوجه می‌شویم که هر چقدر رنک الکسا خود را ارتقا دهید میزان درآمد و پیشرفت شما افزایش پیدا می‌کند.

کاهش رتبه الکساکاهش رتبه الکسا

رتبه الکسا چیست و چه کاربردی دارد؟

و اما رتبه الکسا چیست؟ رتبه الکسا یک عدد است که باعث می‌شود میزان محبوبیت یک سایت را نسبت به سایت‌های دیگر مشخص کند. افزایش و کاهش این رتبه به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل باید به میزان ترافیک وب‌سایت ما و تغییرات ترافیک سایت‌های مختلف اشاره کرد. برای نحوه فهمیدن رنک سایت الکسا  کافیست این مقاله را مطالعه کنید.

الکسا یکی از شرکت‌هایی است که در زیرمجموعه آمازون قرار دارد و با استفاده از آمار و میزان ترافیک وب سایت‌ها که توسط کاربران ایجاد می‌شود رتبه‌بندی انجام می‌دهد. این رتبه بندی بر اساس تعداد دفعات بازدید در ۳ ماه گذشته و تعداد دفعات بازدید کاربران جدید انجام می‌شود، که این اطلاعات از طریق مرورگرهایی مانند؛ فایرفاکس و کروم جمع آوری و به نمایش گذاشته می‌شود.

روش کار الکسا بیشتر بر روی سه ماه اخیر فعالیت شما تأکید دارد و با توجه به این مدت، داده‌ها و اطلاعات وب‌سایت شما را نسبت به دیگر وب سایت‌ها مقایسه می‌کند.

آیا رتبه الکسا بر روی سئو یا ترافیک تاثیر خاصی دارد؟

تاثیر رتبه الکسا بر روی سئو یا ترافیک تاثیر رتبه الکسا بر روی سئو یا ترافیک

این سوالی است که ذهن خیلی از کاربران اینترنت را مشغول کرده است، اما اگر به دنبال جواب ساده‌ای برای این سؤال هستید باید بگویم، هیچ رابطه مستقیمی بین سئو و ترافیک و رتبه الکسا وجود ندارد. اما نکته‌ای که دراین‌باره وجود دارد این است که معمولاً وب‌سایت‌هایی که دارای رتبه الکسا بهتری هستند از لحاظ سئو نیز کیفیت خوبی دارند.

به‌عنوان‌مثال؛ وب‌سایت‌هایی که دارای رتبه‌ای کم‌تر از ۱۰ هزار هستند، بازدید بیشتری به کمک نتایج در جست‌وجوی گوگل را از آن خود می‌کنند و به همین دلیل مدیران وب سایت‌ها سعی دارند تا رتبه الکسا خود را ارتقا دهند، و بدین‌صورت فروش خود را افزایش دهند.

برای اینکه اعتبار دامنه وب‌سایت خود را بالا ببرید و در جست‌وجوی نتایج گوگل جایگاه خوبی داشته باشید از لینک‌های خارجی برای وب‌سایت خود کمک بگیرید. این کار باعث می‌شود ترافیک زیادی را برای وب‌سایت خود دریافت کنید که باعث بهبود رتبه الکسا می‌شود.

انواع مختلف تلویزیون سامسونگ در بازار

تلویزیون‌‌های سامسونگ از پرطرفدارترین محصولات این شرکت کره‌ای محسوب می‌شوند و تعداد زیادی به دنبال قیمت تلویزیون‌ سامسونگ مورد نظر خود هستند. به همین جهت در این مطلب لیست قیمت تلویزیون‌های سامسونگ و مدل‌های محبوب این شرکت را گردآوری کرده‌ایم.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ در مدل‌های تخت LED با قیمت اقتصادی و به صرفه و همچنین LED هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت و نصب اپ‌های مختلف عرضه شده‌اند.

مدل‌های گران قیمت‌ تلویزیون سامسونگ شامل محصولاتی با صفحه‌ منحنی و قابلیت پخش فیلم‌‌های سه بعدی 3D هستند که با توجه به قیمت فعلی ارز، قیمتی بیش از 15 میلیون تومان دارند.

بازار لوازم خانگی ایران طی سال‌های اخیر با نواسانات قیمتی گسترده‌ای مواجه شده و شاهد افزایش نجومی قیمت‌ محصولات، به ویژه محصولات صوتی و تصویری بودیم. تلویزیون‌های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدل‌های مختلف آن با رشد قیمت زیادی همراه شدند.

انواع مختلف تلویزیون سامسونگ در بازار

در حال حاضر مدل‌های 40 تا 55 اینچی سامسونگ جزو محبوب‌ترین تلویزیون‌های این شرکت هستند. در مدل‌های به صرفه و اقتصادی، تلویزیون 32 اینچی مدل M5000 سامسونگ جزو ارزان‌ترین مدل‌های بازار محسوب می‌شود.

از تلویزیون‌های 43 اینچی محبوب سامسونگ می‌توان به مدل‌های J5202 ،N5880 ،NU7200 و N5980 اشاره کرد. همچنین در اندازه تلویزیون 49 اینچ مدل‌های RU7300 ،N5980 و M5950 سامسونگ قیمت مناسبی دارند.

در بازار جهانی تلویزیون‌های 50 و 55 اینچی طرفداران زیادی دارند، از این رو سامسونگ در اندازه 50 اینچ تلویزیون KU7000 و NU7900 را عرضه کرده و همچنین در اندازه 55 اینچ مدل‌های RU7300، NU7900، N6900 و N6950 از تلویزیون‌های محبوب هستند.

اما بخشی از تولید تلویزیون‌های سامسونگ به مدل‌های بزرگ و گران قیمت اختصاص داده شده که در حال حاضر تلویزیون NU8900 در اندازه 75 و 82 اینچ و تلویزیون MU8990 سامسونگ جزو این مدل‌ها هستند.

در ادامه لیست قیمت تلویزیون‌های سامسونگ قابل مشاهده است. این لیست به صورت لحظه‌ای آپدیت می‌شود و محصولات جدید در کنار قیمت‌های بروزرسانی شده به لیست اضافه خواهند شد.

برای مشاهده لیست قیمت تلویزیون سامسونگ به سایت دبی کوچولو مراجعه کنید.